Spring naar inhoud

iets te vieren

30 april 2012

Deze maand is bestaat dit blog een jaar! Voordat ik hieraan begon, had ik niet zoveel met getallen, nu spreekt het mij wel tot de verbeelding: wordpress houdt de aantallen bezoekers goed bij, ik kijk vaak op “my-stats”: er zijn inmiddels 9.458 bezoekers geweest. Op 17 april waren er zelfs 392 op een dag! Dat stimuleert enorm.

Vandaag hebben Martin en ik een pak documenten in de brievenbus van de gemeente Medemblik gedaan:
wat er nodig is om een registratie voor een kinderdagverblijf voor elkaar te krijgen?
Een:
bewijs van goed gedrag,
diploma onderwijs,
EHBO diploma,
pedagogisch beleidsplan,
risico-analyse.

En deze bouw-week heeft Buck zijn aandacht gericht op het keukentje en toilet: het belooft erg mooi te worden, met veel authentieke elementen. Een oude la uit de gesloopte boerderij van Kieftenburg, een oude keramieken gootsteen en een deurtje gemaakt van een stuk van onze oude voordeur.

Morgen komt de tegelzetter, ik heb voor het toilet een tableau gemaakt.

2 reacties leave one →
  1. Inge permalink
    3 mei 2012 10:54 pm

    Jeetje Ada Wat een prachtige tegeltjes schildering. De kindjes willen nu steeds naar de wc. Let maar op. Die hebben al heel snel geen luier meer nodig.

Plaats een reactie

Nina Maria

AHK Beeldende kunst & vormgeving

wipmolen

reisverslag